Det gick bra hos Koskela, tog inte alls lång tid. Tydligen så ser jag bra, men däremot skelar jag lite och det är det som kan göra att jag ser sämre. Så det behövs tydligen ingen fler operation. Men för säkerhets skull (kontrollfreak som jag är) har jag bokat en tid hos en optiker för att kolla ögonen.. bara för att vara säker på att jag verkligen inte ser dåligt och om det går göra nåt åt skelningen eller om jag får leva med det. 
 
Har fått läxa av Johan som jag ka göra idag.. fara på Konsum och handla. I och för sig försöker jag ju göra det varje dag, men det var tydligen min uppgift idag. Dessutom gick jag ju en sväng på stan idag och var in hos optikern och på Gina Tricot, så då har jag fått min träning idag. Jag vet att det kan tyckas konstigt och att många kanske inte förstår hur det känns, men ALLT är verkligen jobbigt nu. Kan själv inte förstå varför det är så jobbigt att gå in på Konsum och handla?! Just därför måste jag försöka göra något varje dag för att det ska kunna bli bättre. Just idag känns det inte så farligt, gick ganska bra att gå i stan, men då hade jag ju i och för sig med mig Mli (det går oftast bättre om jag har med mig någon). Jaja, det är bara att kämpa vidare, så nu ska jag ta med mig Zelda och cykla på Konsum. Tjingeling så länge!

Kommentera

Publiceras ej