I förrgår tog jag min sista del av Mirtazapin, så  nu är jag helt fri från den medicinen. Det tog sin tid eftersom jag var tvungen att minska ner med 1/8 del i taget, men nu är det i alla fall klart. Så himla skönt! Och hungern har faktiskt blivit bättre, från att ha varit tvungen att äta varannan timme till nu var 4-5 timme. Nu kanske jag kan börja leva. Visst, vissa dagar är sämre och vissa bättre, men det har blivit en stor skillnad!
 
Det händer inte så mycket annat, har varit förkyld i snart 2 veckor, snoret tog aldrig slut, jag höll ju på at snyta ut hjärnan haha. Men nu är det bättre, så då kanske jag kan komma igång med motionerandet igen. Har tänkt börja åka skidor i vinter, få se hur det går. Kommer antaligen ramla och halvt slå ihjäl mig haha.
 
För övrigt har jag nu fått en läkare och samtalskontakt på psykiatrin. Får se om jag ska börja med någon ny medicin, men jag är tveksam till det. I så fall någon medicin som man går ner i vikt av eftersom jag gått up 30 kg med Mirtazapinet! Man blir ju inte mindre deppig och ångestfylld av det precis. Hoppas verkligen att jag börjar gå ner i vikt nu, känns ju som hela mitt liv är förstört. Men jag får kämpa på, hoppas på det bästa.
 
Igår var jag, Johan och hans föräldrar ute med Zelda och Zelda i skogen. Trodde att dom skulle busa mer än vad dom gjorde, sprang bara mest runt och strosade var för sig :P Lyckades ta några bilder, men tyvärr blev dom ganska mörka. Har inte lärt mig inställningarna på kameran än, är ju en hel vetenskap. Hoppas på att Mli kan hjälpa mig ;) Tydligen verkar många bilder för stora för att laddas upp här, vilket sög, men bjuder på några bilder i alla fall.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej