Orkar som sagt inte skriva så jättemycket just nu, men tänkte i alla fall att jag skulle uppdatera. Jag har nu dragit ner på Mirtazapinet med 1/8 i en veckas tid nu och jag har då inte märkt så mycket av det, så ikväll ska jag gå ner till 3/4 och hoppas att det ska gå bra.
 
Min förra läkare från vårdcentralen ringde igår angående min värk. Han skrev ju en remiss till smärtläkare Torsten Bergstedt här i Skellefteå, men dom fick tyvärr tillbaka den då han inte kan ta emot några nya patienter. Så nu skrev dom en remiss till smärtkliniken här i Skellefteå så jag hoppas att dom kan ta emot mig. Skulle vilja prova att få smärtblockader för att se om värken i nacken och huvudvärken blir bättre. Sedan väntar jag ju även på att få komma ner till Tandläkarhögskolan i Umeå igen på grund av min käke. Vad dom nu ska göra med den.. kan ju inte hålla på att spruta kortison hela tiden. Har även fått en remiss till psykiatrin nu, så jag hoppas att jag får komma dit snart. Det är mycket nu, ska det någonsin bli någon ordning på det här älendet?!

Kommentera

Publiceras ej