Det går verkligen upp och ner med utsättningen av Mirtazapin.. igår mådde jag skitdåligt, det brann i armarna, illamående och tung i hela kroppen. Idag mår jag lite bättre, dock är jag förkyld också så det gör ju inte saken bättre. Är nere på 3/4 tablett nu som jag ska ta två dagar till tror jag, sen blir det väl 5/8.. kommer ju ta 8 veckor att bli av med dom här tabletterna! Vill inte trappa ner för fort för då börjar jag ju må så helvetes dåligt. Hoppas verkligen att hungern blir bättre när jag har blivit av med det här giftet. Som det är nu måste jag ju äta var tredje timme, till och med på natten! Behöver jag säga att det är jobbigt?! Kommer ju sluta som en katastrof om det ska fortsätta så här. Beställde några tabletter idag som man ska ta 30 minuter innan man äter, som sväller i magen och ökar mättnadskänslan, dessutom gör den så att maten stannar i magsäcken längre. Får hoppas att dom funkar för så här kan jag inte fortsätta! Får berätta sen hur det går och om dom funkar.

Kommentera

Publiceras ej