Åkte ju ner till Tandläkarhögskolan i Umeå igår för att kolla min käke. Trodde ju att jag skulle få en kortisonspruta som dom andra gångerna, men det blev inget med det. Blev både besviken och lättad på samma gång. Hade ju hoppats att en kortisonspruta skulle vara lösningen på det onda, men tydligen så verkar det sitta i musklerna och då ger det ingenting att spruta in kortison i leden. Samtidigt var det skönt att slippa sprutan för det gör så fruktansvärt ont. Nu ska jag prova en så kallad "smärtskola" istället. Har egentligen ingen aning om vad det är för nåt, men det är ju värt ett försök i alla fall. Har ju ont i huvudet och käken i princip varje dag, mer eller mindre.
 
Ikväll är det i alla fall skytteträning! Får hoppas att jag kan fara. Det är ju huvudvärken som ställer till det. Får hålla tummarna att det inte blir värre i huvudet. Vill ha revansch från förra gången. Gick inte alls så bra, förutom sista serien då jag lyckades skjuta 44 poäng! Man behöver skjuta 46 poäng tre gånger och varit medlem i klubben i 6 månader innan man får söka licens för eget vapen. Har känts omöjligt fram till förra träningen. Bara fortsätta träna, till slut borde det ju gå :-)

Kommentera

Publiceras ej