Igår var jag på första skytteträningen sen augusti.. äntligen! Som jag har längtat, har ju missat 3 gånger på grund av besök på akuten, huvudvärk och influensa men igår fick jag äntligen skjuta. Just igårkväll var med månadsträff, vilket det är var fjärde onsdag och då har vi en liten intern "klubbtävling". Först skjuter man en provserie på 2 minuter, och sen efter det är det 2 serier på 2 minuter, 2 serier på 30 sek och sist 2 serier på 20 sekunder. Har ju bara skjutit på 5 minuter tidigare, så kan ju säga att det kändes lite stressigt med bara 30 och 20 sekunder. Man har ju inget hum om hur lång tid det är, så första serien på 30 sekunder hade jag skutit färdigt på 12 sekunder tror jag haha. 30 sekunder går inte så jättefort ändå. Tyckte inte att det gick så jättebra igår, var ungefär lika nervös och skakig som när vi var där för allra första gången haha. Men både jag och Mli lyckades spöa Johan hehe ;)
 
Nu ska jag se senaste avsnittet av Bonde söker fru, sen får vi se om jag kanske åker till Sara och hälsar på henne och lilla Svante :) Hoppas bara att jag inte får mer huvudvärk!
 
Bjuder på en bild på lilla Zelda när hon bara var 8 veckor. Tänk att hon har varit så där liten, helt otroligt!
 
 

1 kommentarer

Mli

28 Nov 2013 16:01

Den är i Norsjö :)

Kommentera

Publiceras ej