Jag lyckades sova från typ kl 23 till kl 7 imorse utan att vakna av hunger! Blev alldeles chockad då jag kollade på klockan haha! Riktigt skönt var det. Är nere på 1/2 tablett Mirtazapin nu och kanske är det den som gör mig mindre hungrig, för nu händer det att jag klarar mig 4-5 timmar med att äta vilket är himla skönt! Får bara hoppas att det håller i sig. Händer väl inte så mycket annat, väntar på att att få göra gastroskopi. Ringde till kirugkliniken igår och frågade om det var långt bort och eftersom jag ska få göra det i narkos, vilket dom inte normalt brukar göra, så kommer det nog dröja lite längre tid eftersom det då måste gå via operation. Sköterskan sa att vi kunde prova göra det på mottagningen med dom medel dom har där, Stesolid, men det funkar inte på mig så jag väntar nog på narkosen! Har i alla fall fått en tid på psykiatrin nu, hoppas att jag kan få någon hjälp där nu!
 
Hittade en film som jag gjorde på min och Claptons första tid tillsammans. Enjoy haha!
 

Kommentera

Publiceras ej