Efter något års uppehåll från bloggandet har jag nu bestämt mig för att börja om igen. Tanken är väl att jag ska få skriva av mig och sortera mina tankar något. Jag vet inte om alla vet det, men jag har drabbats av panikångest som emot min vilja verkligen styr mitt liv just nu. Dessutom lider jag av kronisk värk som inte gör saken bättre, jag får ont, mår sämre psykiskt, jag får mer ont också fortsätter det så i en ond cirkel.
 
Så nu ska jag försöka bryta det mönstret och ta mig ur den onda cirkeln, men det är lättare sagt än gjort. Det kommer nog att ta sin tid, även om jag vill att det ska gå över imorgon! Vissa dagar är bättre än andra, det går verkligen upp och ned, men just nu känns det som att det mest går utför. Förhoppningsvis vänder det snart. Orkar verkligen inte med det här, men det är bara att acceptera läget och kämpa vidare!

Kommentera

Publiceras ej