Idag har det varit en riktig slappardag. Jag, Johan och Zelda har suttit i soffan mest hela dagen och myst, Johan har spelat tv-spel och jag har kollat på realityserien De dejtbara som sänds på kanal 5. Ett program man blir riktigt glad av att kolla på, så har ni inte sett det så tycker jag att ni ska kolla in det :)
 
Igår var det ingen bra dag, hade ont i käken, var trött och slut och mådde halvilla. Idag mår jag dock bättre, bara lite ont i käken och huvudet, men jag härdar ut. Tog inte några värktabletter igår och ska försöka klara mig utan idag också. Än så länge går det bra i alla fall.
 
Passade även på att fixa naglarna idag, fick ett Gel-kit av Johans mamma i somras. Det är riktigt bra faktiskt och mycket enklare att applicera än vanligt nagellack! Resultatet blir dessutom också bättre och håller mycket längre. Först rengör man naglarna, lägger sedan på en bas, nagellack x 2, topp-lack och sedan rengöring efteråt. Och mellan varje lager ska man härda det i en lampa i 30 sekunder. Torrt direkt efter sista steget, inget väntande i typ 1 timme som vanligt nagellack. Bjuder på en liten bild på resultatet :) (dock snyggare i verkligheten!)
 
 
 
 
Nu ska jag ta med mig Zelda och gå på OK innan vi ska börja med maten :)

Kommentera

Publiceras ej