Ja idag ska jag till tandis och kolla upp käken och min bettskena. Har ju haft inflammationer i käklederna tidigare och var då tvungen att åka ner till Umeå för kortisoninjektioner. Nu känns det som att det är tillbaka då jag har ont i ansiktet, huvudet och nacken. Den bettskena som jag har nu är ju stenhård och nästintill obefintlig så jag förstår inte hur den ska hjälpa, den ger ju ingen "stötdämpning". Så vi får se vad tandläkaren säger, vill verkligen inte göra sånna där injektioner igen, det är hemskt. Men kanske hellre det än att ta massa värktabletter hela tiden. Men jag ska försöka ta det när det kommer, OM det blir så.. jag sitter ju och oroar mig för det innan jag ens vet om jag behöver göra det eller inte. Bara att gå till tandläkaren idag kommer att vara jobbigt, men jag får väl se det som träning.
 
Igår var jag förbi SRK och kollade på Erika-träningen tillsammans med Cicci. Det var väldigt länge sedan jag träffade henne så det var trevligt. I början var det riktigt jobbigt att sitta där, men det blev bättre och bättre och på slutet kände jag mig ändå hyfsat avslappnad. Jag får åka dit varje onsdag och se det som en träning. Och Cicci, om du läser det här, tack för att du lyssnade! <3

Kommentera

Publiceras ej