..hos tandläkaren blev käkledsinflammation så nu skulle dom skriva en remiss ner till Umeå. Så det blir väl troligtvis en till kortisonspruta, om dom inte bestämmer sig för att göra något annat då disken på högra sidan ligger framför leden. Nu kommer jag gå och vara nervös för det här, Umeåresa och eventuell spruta. Får ju panik bara jag tänker på det. Första gången jag gjorde det fick jag en hutt lugnande, men andra gången bestämde jag att jag skulle prova utan vilket inte var någon bra idé. Så nu ska jag be om lugnande, annars skulle jag aldrig klara av att göra det. Jaja, får försöka lägga det här åt sidan och inte tänka på det, har ju inte ens fått någon tid än.
 
Efter tandläkarbesöket åkte jag och mamma upp till Solbacken för att kolla på jackor. Hittade en vinterjacka på Team Sportia och en fleecetröja på Intersport. Vi sprang mellan Team Sportia och Intersport flera gånger, tror vi var in på TS 3 gånger och IS 2 gånger haha! Efter det har jag och pappa mekat med bilen, har fått dit knappen för backspeglarna och en ny lykta på vänster sida. Nu fattas det spolarpump och en nytt xenlampa, förhoppningsvis får vi dit lampan ikväll :)

Kommentera

Publiceras ej